Stránky

sobota 16. listopadu 2013

Napsáno životem: Na pizze

Rozhodla jsem se založit novou občasnou rubriku se správně patetickým názvem (základ úspěchu, žejo). O situacích okolo mě, které by stály za to uchovat pro příští generace.

Zahrádka před restaurací kdesi v útrobách Středočeského kraje. Skupinka mladých lidí čeká na objednaný oběd, jedna židle u stolu však stále zůstává prázdná. Konečně přichází poslední opozdilec.
Pohodlně se usadí a zahlaholí směrem k číšníkovi saturninovského vzezření: 
"Háálóó, můžete mi přinést lístek?"
Číšník (s povýšeným pohledem říkajícím myskoropražštísitupotrpímenaslušnévychování):
"D o b r ý  d e n . Ano, přinesu."
Na stole přistává jídelní lístek. Muž jím zběžně prolistuje, ale nakonec se dohodne se spolusedící štíhlouliniidržící slečnou, že si rozdělí její již objednanou pizzu.
Přichází nic netušící číšník, poznámkový bloček v plné pohotovosti: 
"Tak co to bude?"
"Jenom talíř a příbory."
"Co prosím?!"
"Talíř a příbory, přece."
"A nechcete to třeba ještě posypat ubrouskama pro pikantnější chuť?" otáže se číšník s vážnou tváří.
Po chvíli se vrací zpět, s významným "takprosím" provokativně pokládá před hosta talíř s důkladně naaranžovaným ubrouskem a odchází obsloužit zákazníky u vedlejšího stolu.
Muž se nespokojeně zvedá: "Já za ním jdu!"
Přátelé se ve jménu světového míru snaží zabránit krveprolití: "Nechoď... ještě se porvete.."
Muž nechápavě: "Ale já se přece nejdu hádat. Potřeboval bych ten talíř větší."





2 komentáře:

  1. neviem, čo k tomu napísať, tak len pekný smajlíkovský úsmev, ktorý mám teraz na tvári tu pošlem :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D:D Tohle pobavilo. :D Mohli by se takhle hašteřit do nekonečna...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář!