Stránky

úterý 6. května 2014

Noaco.

Baví mě lidi. Baví mě se hádat s cizíma klukama na Český o tom, co je vlastně ta slavná brněnská "čára". Baví mě paní spisovatelka, která nás učí předmět Současná čeština pro žurnalisty, a když studenti moc vyrušují, láskyplně se na ně zadívá a prohlásí: "Vy jste tak báječní po těch Velikonocích!" Baví mě moji tři kluci na hlídání, od kterých se občas dozvím užitečnou informaci jako: "Tady něco strašně smrdí, brácha se asi pokakal... Aha ne, to je jenom tvoje voňavka." Taky mě baví pán s kočárkem, kterej na účet mých slunečních brýlí o půl sedmý večer prohlásil: "Áá, pro slečnu asi svítí slunko pořád. A nebo má zánět spojivek, to spíš. Hlavně si je nezapomeňte sundat na televizi, prosimvás." A baví mě kamarádky, který mě v mých krizových situacích uklidňují větama typu: "Noacovždyťjetohezký. Teda jakože to, že je to hezký, není ta hlavní informace. Hlavní informace je noaco."

A pak jsou tady lidi, kteří mě baví trochu míň. Třeba perfektně upravená paní v šalině, která si najednou vytáhla z pusy žvýkačku a nalepila ji pod sedadlo. Vždycky mě zajímalo, jak asi vypadaj lidi, co to dělaj, a konečně - problem solved. O dvě sedadla před ní seděla jiná paní, která v esemesce měla chybu v mě/mně (a já to zahlídla jenom náhodičkou, nikdynikdysetotižnedívámlidempřesramenožejo!). Měla jsem šílenou chuť ji na to upozornit, ale neudělala jsem to. Budu si to asi vyčítat do konce života, nebo co. Příště.

Btw, už deset dní mi není náct. Stárnu. Pá.




5 komentářů:

  1. Tu voňavku mi musíš doporučit. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju teda všechno nejlepší k narozeninám :)) Na pravopisné chyby upozorňuju často taky. Moje máma má tendence dělat je všude a myslím, že už mě za to skoro nenávidí :D Ale upozorňovat někoho v autobusu by asi nebylo moc dobré :D

    OdpovědětVymazat
  3. Clanok teda pobavil hlavne ta vonavka :D :D a fotka je krasna :)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář!