Stránky

středa 2. července 2014

Š O K !

Co jste o mně nikdy vědět nechtěli.

  • Kdysi jsem tajně pronajala spolužačce mamčiny kozačky za kremroli týdně. Mám takovej nejasnej pocit, že mi ještě pořád minimálně jednu dluží, hm.
  • Jsem hrdým vlastníkem tričínka s 1D a čas od času si pouštím jejich One way. Chacha. Louis prostě a jeho vztah k holubům atak.
  • Mám panickou hrůzu z větší koncentrace těhotných žen na jednom místě. ZUŠkové koncerty mých mladších sester vzhledem k požehnanému stavu cca třetiny divactva vždycky celé protrpím. (o mém vztahu ke slovům typu těhulka či mimísek nemluvě, klasika)
  • Nemám ráda koně. Nemůžou za to, jávím. Bydlím celej život naproti stájím a arogantnější a bezohlednější lidi, než jsou jezdci na koních, neznám. (ano, ráda generalizuju, ano, výjimky existují, hlavně klid, prosimvás)
  • Nebaví mě Pán prstenů. Jako jedinou v celém širém okolí, bohužel. Na milost beru jenom Boromira. (a Gandalfa, jistěže)
  • Měřím čas na kabiny. Osprchovat se, umýt si vlasy a oholit nohy stihnu za dvě kabiny, na dovolené nám dojít od moře do apartmánu trvalo přesně jednu kabinu. (Ano, miláčínci Ylvis mají na svědomí mnohem zábavnější věci než ohranou The Fox. A když někdo zpívá o Exploreru, řídí Civic a navíc používá jedno z mých nej anglických slovních spojení - melting pot, tak ho prostě nejde nemilovat, žejo.)
  • Své první domácí zvíře - křečka Růženu (nechť odpočívá v pokoji) - jsem pojmenovala podle zdravotní sestřičky u našeho dětského doktora. Joa měla jsem dvakrát neštovice, když už jsme u toho.

A taky píšu ty nejlepší pohledy. Každej by chtěl ode mě nějakej dostat. Aspoň jednou v životě.

Hm, jo. Měla bych začít psát pořádný články asi. Jde to tu do kopru.
(nic proti kopru, buďme politicky korektní)


2 komentáře:

  1. Obdivuji Tvou extrarychlou cestu od moře k apartmánu, já sem se tam vždycky šinula, omámená slunkem, dost dlouho. jů ken džast ges hů i tys.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to vtipný článek, klidně takhle pokračuj :) pošleš mi pohled ? :D

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář!