Stránky

pátek 13. března 2015

Zlatej řez.

Chtěla jsem napsat článek, jakej tenhle blog ještě neviděl. Skončilo to tím, že jsem slavně oskenovala svůj běžnej školní zápis. Jop, malinko vysvětluje moje neúplněvýstavní známky, řekla bych.

Bloguju bídně, jávím.




6 komentářů:

  1. Kdybych měla tak krásné zápisky tak si pískám :) Já píšu jak prase a ještě to po sobě většinou nepřečtu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chach, myslím, že ve zkouškovým bys s těma mýma taky úplněnejšťastnější nebyla.

      Vymazat
  2. Kiež by som bola menej pedant a mohla mať také super poznámky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Keby som mala základy digitálnej fotografie, tiež by som si robila také pekné poznámky! Aj pekne písať by som sa naučila :D Škoda, že na toto sa nemôžem zapísať, ale už mám vytipované fotopredmety na ďalší semester, tak spínam ruky, aby som doňho prešla :D

    Domka Domková

    OdpovědětVymazat
  4. To si s tim teda pěkně vyhráváš :) na to bych asi neměla čas ani náladu v tý škole :D

    OdpovědětVymazat
  5. No tohle je krásný, digi fotku budu mít v letním semestru, tak se inspiruju!

    ; ))

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář!