Stránky

sobota 3. září 2016

Pro všechny nešťastně ignorované tuhé deodoranty.

Přerušit studium a odletět na půl roku do Ameriky bylo rozhodně jedno z nejlepších rozhodnutí, jaký jsem kdy udělala. Sice jsem nechodila do školy (i když to já nedělám ani za normálních okolností, že), ale naučila jsem se víc užitečných věcí než za všechny předchozí semestry dohromady, hele:

Místo používání mostů řeky zásadně brodit.

Že dokonce i müslityčinky (!) se člověku přejí, pokud je musí jíst k snídani, obědu i večeři.

Zvládat small talks levou zadní.

Téměř nekonečné trpělivosti.

Že vracet se je nejkrásnější.

Že s o čtyřicet let staršíma lidma je mi občas nejlíp.

Že každý Američan při troše snahy vydoluje nějaký ten zapomenutý československý kořen.

Jak psát Cincinnati a Tennessee.

Řídit auto s automatickou převodovkou.

Že indiánům nerostou fousy! Prej.

Že je v mých silách zhlédnout dvakrát za sebou poslední díl Star Wars a nezbláznit se z toho. (Teda s trochou štěstí.)

Používat tuhej deodorant. Životní zlom.

Profesionálně odmočovat připálené plechy.

A být minimalista a žít prakticky trvale v kufru krosně. Teď netuším, co si počít se všema těma věcma, co na mě doma čekaly.


Co zaznamenáníhodného jste se v poslední době naučili vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář!