Stránky

sobota 8. března 2014

Už zas lokám lesk lačných loken


V úterý milá prodavačka pečiva, která jako by z oka vypadla Jen z IT Crowd. A kluk, co svý holce v centru Brna zavazoval tkaničky a ona se tvářila jako římská císařovna. Pochopitelně.
Ve středu nejšťastnější den mýho života, ale má drahá sestřička mně zakázala se s tím šířit. Takže pššt.
A v pátek na mě můj bývalej matikář z okna zařval: "Nikdo tě nechce, co Kristýnko?" Vzápětí dodal, jestli nechci zajít na hodinu deskriptivy. Hm.


Jinak mamka našim americkým návštěvám vaří jablečné knedlíčky podle Ládi Hrušky a sklízí s nimi fenomenální úspěchy. Šílenost. Asi tak, jakože vytahuju šalinkartu, když v Tescu narazím revizora.
Joa obvykle bývám k opačnému pohlaví tolerantní (kecám, jsem cokoliv, jen ne tolerantní), ale vážně nechápu chlápky, co na holky na potkání mlaskaj. Připadám si pak jak kůň.

A směju se, směju se strašněmoc. A poprvé brečím u knížek, který jsem už předtím četla miliondvěstěpadesátkrát.

A radši končím, než sklouznu k ještě nechutnějšímu klišé. 404 Error: Logic not found, jak by napsali pseudovtipní fbkomentátoři.




1 komentář:

  1. Miluju to, jakým způsobem píšeš články, jak si všímáš nejrůznějších lidí... K Láďovi Hruškovi se snad ani nevyjadřovat... Ten pokus s namazaným chlebem mě rozesmál jako máloco za poslední dobu. "Snídejte u stropu." :D

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář!